ESKÜVŐHELYSZÍN KASSÁN

A HELY, AHOL ÁLMAI VALÓRA VÁLNAK

Kassa legszebb esküvői helyszíne:  könnyen megközelíthető, stílusos és egyedi környezet, elegancia és rugalmasság várja!

Nagyszámú esküvőnk és többéves tapasztalatunk garancia, hogy esküvője a tökéletes helyszín mellett finom ételekkel, gördülékeny kiszolgálással és remek hangulatban teljen!

Élvezze a természet közelségét Kassa belvárosától pár percre és ünnepeljen családtagjaival, barátaival nálunk!

Kosice Zlaty Jelen

Miben tudunk mi segíteni?

• Esküvő jellegének megtervezése

Elegancia a természetben

ESKÜVŐ JELLEGÉNEK MEGTERVEZÉSE

A TÖKÉLETES HANGULAT

Elhelyezkedésünkből fakadóan a környezet kialakítása a díszítéssel gazdagon variálható, legyen szó klasszikus eleganciáról vagy modern dekorációról.

Több éves tapasztalattal és kiemelkedő referenciákkal tudunk segíteni, valamint szívesen adunk tanácsot az esküvő jellegének megtervezésében.

POLGÁRI SZERTARTÁS

Esküvő a kertben

Polgári esküvőnél rendszerint a kassai kerületi anyakönyvi hivatal a helyszín, azonban nálunk lehetőség van arra is, hogy a helyszínen tartsák meg az ünnepi szertartást.

A panzió fákkal övezett kertje romantikus helyszínt biztosít a szertartáshoz, melyet sok pár használ ki. Szervezés szempontjából ideális választás, hiszen a ceremónia és az este további programjai egy helyszínen megvalósíthatóak.

ESKÜVŐI MENÜ, ÉTEL-ITAL

Az ünnepi menü fenséges ízei és a legapróbb részletekre is ügyelő szakembereink garanciát jelentenek arra, hogy  mindent profi kezekben tudjon. Mindig az Önök igényeinek megfelelő ételeket készítünk, friss élelmiszerekből, mert minden az alapanyagokon múlik.

Minőségi borok, finom sörök, koktélok és rövid italok széles választéka közül választhat, de arra is van lehetőség, hogy az italokat Önök biztosítsák.

DEKORÁCIÓ

Az erdei környezet, a kerthelyiség romantikus kialakítása és az éjszakai hangulatvilágítás gazdagon variálható dekorációs lehetőséget biztosítanak.

A klasszikus körasztalos ültetéshez sokan ragaszkodnak, mivel köztudottan a legelegánsabb forma.

Környezetünk egyedi esküvői helyszínt biztosít Kassán! Böngésszen a képgalériában és tekintse meg képeinket.

SZÓRAKOZÁS

Legyen szó zenekarról vagy diszkó zenéről, nálunk egyiknek sincs akadálya. A helyszínen saját, telepített hangosítás van, melyet a zenekar vagy a DJ könnyen használhat. Igény esetén a panzió saját diszkó világítástechnikáját is fel lehet szerelni.

SZÁLLÁS / PARKOLÓ

Az ifjú pár részére 1 db franciaágyas szobát minden esetben ajándékként biztosítunk!

A Kassára érkező vendégek részére szállást tudunk biztosítani gazdag reggelivel igény szerint. Panziónk kapacitása 8 szobában 21 fő elhelyezését teszi lehetővé. Nagyobb szállásigény esetén a 150m-re található hotelben tudunk szállást biztosítani.

Okos tipp:  Az esküvő előtt pár héttel érdemes körbetelefonálni a násznépet, és egyeztetni, hogy kinek van szüksége szállásra Kassán. Amennyiben az esküvőt követő nap nincs rendezvény vagy foglalt szoba, vendégeink megegyezés szerint akár délután is elhagyhatják a panziót.

FOTÓZÁS

Fotózáshoz optimális helyszín lehet a panzió udvara a természet közelségével.  Az erdei környezet igazán romantikus hangulatot biztosít.  A közelben van egy kis kápolna, ami szintén szép választás lehet.

Az esküvői fogadás helyszínei
Amerikai elegancia - avagy esküvő sátorban

Napjainkban a sátorral fedett – amerikai típusú – esküvők elérhető áron megrendezhetőek (akár egy étterem bérleti díjánál olcsóbban). A sátras esküvő előnye, hogy rugalmasan alakítható a helyszín, mely egyaránt alkalmas lehet egy 50 fős állófogadás, de akár egy több mint száz fős lakodalom megrendezésére is. Egyszerűen elegáns vagy gazdagon díszített.

Esküvői sátrunk Kassán egyedülálló helyen helyezkedik el, tökéletes harmóniát teremtve a környezettel.

ESKÜVŐI SÁTOR

Esküvői sátrunk befogadóképessége 100-130 fő. Oldala közvetlenül nyitott a kert felé, ahol medence, gyermek ugráló és felfújható gyermekvár áll a kicsik rendelkezésére.

A sátorból fedett közlekedő vezet a mosdókhoz így rossz idő esetén sem kell tartani az esőtől. A sátor fűthető így a hidegebb esték sem jelenthetnek akadályt.

ÉTTEREM

Pince éttermünk kényelmes helyszínt biztosít kisebb esküvők (~40 fő) lebonyolításához, miközben a táncnak is jut hely. A helyiség boltozatos kialakítása belsőséges atmoszférát kölcsönöz, melyet a sarokban kialakított kandalló tesz igazán romantikussá. A táncparkettet a legmodernebb diszkóvilágítással szereltük fel.

DOHÁNYZÓ TERASZ

A panzióhoz tartozó terasz színhelye lehet bármilyen esküvőnek, melyet hangulatvilágítás tesz egyedivé és egy csendesebb sarokként funkcionál.

Elérhetőség
Kérjen árajánlatot gyorsan, egyszerűen

Árajánlat kérés

Kérjük, helyes Email címet adjon meg, ellenkező esetben nem tudunk ajánlatot küldeni!

Telefon: + 421 918 510 686

Hívjon minket bizalommal bármikor! Szívesen válaszolunk kérdéseire és további információkkal is rendelkezésre állunk.

Személyes megbeszéléssel, árajánlattal és a helyszín megtekintésével kapcsolatban keressen az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Referenciák
    Sokévnyi tapasztalat, profi hozzáállás, határtalan vendégszeretet, első osztályú minőség és tökéletes kivitelezés – röviden így jellemezném az Arany Szarvas Panzió csapatát.

Közel egy éve életünk egyik legjelentősebb eseményének megszervezését bíztuk erre a csapatra, akkor még saját tapasztalatok hiányában, ismerőseink ajánlásaira hagyatkozva. A helyszínre ellátogatva hamar egyértelművé vált: ez az a hely! Vendégszerető, családias környezetbe csöppentünk, ahol minden körülmény adott volt álmaink esküvőjének megszervezésére. Nem volt más dolgunk, mint megfogalmazni elképzeléseinket, melyek megvalósításán a csapat teljes bevetéssel dolgozott. A panzió tulajdonosa, Eschwig Hajts úr, megfizethetetlen tanácsokkal látott el bennünket sok évnyi szervezői tapasztalataiból merítve – rengeteg időt és energiát takaríthattunk meg ezáltal. A szervezői csapat háttérmunkájából alig észleltünk valamit. Gondtalanul és felszabadultan néztünk a Nagy Napunk elébe, mely egyszerűen csodálatos lett. A helyszín, a díszítés, az étel, a felszolgálás – hibátlan és tökéletes volt. Az esküvő minden elvárásunkat felülmúlta! Köszönjük az Arany Szarvas Panzió csapatának, hogy felhőtlenül, szervezési kérdések megoldásától mentesítve, csak a vendégeinkre és egymásra koncentrálva tölthettük el eddigi életünk legszebb

Mónika és Tamás
    Slovakia
    Kedves házigazda! Nagyon köszönjük a sok segítséget és a professzionális kiszolgálást. Kassán jobb helyet nem találhattunk volna! Mindenkinek csak ajánlani tudjuk a helyet. A panzióban tartottuk az esküvőt és a vacsorát is. Rendkívül kényelmes volt, hogy megérkezéstől másnapig egy helyen volt minden. Reggel jót reggeliztünk és fürödtünk egy jót a kerti medencében. Zseniális!
    János és Andrea

Közel egy éve kerestem a helyszínt Tamás fiam esküvőjéhez.Ismerősöm ajánlására több helyszín megtekintése után találtam rá az Arany Szarvas /Zlatý Jeleň/ kassai panzióra. Teljes megelégedéssel kijelenthetem,hogy az esemény augusztus 4-én megtörtént és ezúttal is szeretnék köszönetet mondani Esvig Kornélnak a panzió tulajdonosának és csapatának a profi szinten megszervezett esküvőért. A helyszín egy csodálatos völgy,üdülésre igényes vendégek részére is tökéletesen megfelelő szabadidő központ.
    A szervezés a kiszolgálás ,no és az étel különlegességek minden igényt kielégítő szinten voltak elkészítve és felszolgálva. Az előzetes tárgyalások a profizmust a mindenre kiterjedő szintet jellemezték és az 100%-ig be is volt tartva.Nagyon kellemes élményként fogok visszaemlékezni erre a napra. Minden igényes rendezvényt óhajtó vendégnek csak ajánlani tudom .
    Még egyszer köszönet a szervezőknek,különösen Eschwig Kornél Úrnak

Iván László

Wir haben JA gesagt 🙂
    Der perfekte Ort für eine Hochzeit im Grünen, nah zur pulsierenden Kosice-Innenstadt mit full service und kompetentem und freundlichem Personal. Dank sehr guten Bewertungen und schönen Fotos wussten wir sofort, dass das Hotel für unsere deutsch-slowakische Hochzeit genau das richtige sein wird. Gepflegter Garten, professionelle Ausstattung und Verlässlichkeit seitens des Hotel-Chefs haben den schönsten Moment unseres Lebens wunderbar umrahmt. Das Essen war ein kulinarisches Erlebnis und wir werden uns noch lange an das zarte Wildhirschgulasch, gefüllte Champignons oder die Krautrolladen erinnern. Wir und die Gäste waren maximal zufrieden und empfehlen das Hotel uneingeschränkt weiter 🙂 Herzlichen Dank für die Organisation und alles Beste wünschen Zuzana und Alois 🙂

Zuzana a Alois (SK-DE)
    VENDÉGKÖNYV BEJEGYZÉS
    Nálunk tartotta esküvőjét? Ossza meg tapasztalatait másokkal!